niedziela, 24 marca 2013

Zakupy (02/2013)

Znowu nie mogłam się powstrzymać i pomimo 10 książek, które nadal na mnie czekają na półce z ostatnich zakupów, wyruszyłam na koleje internetowe zakupy. Zwłaszcza, że oferta Znaku ‘Kup w pakiecie’ tak mnie kusiła.


Jak zwykle zaczynamy od góry:
•    „Czerwony rower” Antonina Kozłowska – czytałam recenzję tej książki na kilku blogach i były one na tyle zachęcające, że sama chcę ją przeczytać
•    „Ukryte żony”   Claire Avery – opowieść o sekcie i siostrach, które chcą się z niej wyrwać
•    „Musiałam odejść”  Jean Sasson, Najwa bin Laden, Omar bin Laden - Wspomnienia żony i syna Osamy bin Ladena
•    „Oskar i Pani Róża” Éric-Emmanuel Schmitt – nie wydaje mi się, żebym w życiu przeczytała cokolwiek autorstwa Pana Schmitt’a więc „Oskar...” będzie dobrym początkiem
•    „Miłość z kamienia” Grażyna Jagielska – książka również zakupiona pod wpływem zachęcających recenzji blogowych.
•    „Zawsze piękne” Katherine Boo – trochę orientalnej mieszanki w tym książkowym miksie. Życie w slumsach Bombaju.
•    „Intrygantki” Éric-Emmanuel Schmitt – postanowiłam pójść za ciosem jeśli chodzi o tego autora, zwłaszcza, że opis tej książki brzmi bardzo w moich klimatach
•    „Lan, czyli Orchidea” Marzena Wilkanowicz, Ewa Maciąg – książka, z której (muszę przyznać) najmniej się cieszę. Starałam się jak mogłam miksować pakietem aby jej nie kupić, jednak się nie udało. Książkę przeczytam, i postaram się podejść do niej z otwartym umysłem (świat mody nie jest czymś za czym przepadam)
•    „Pierwsze damy II Rzeczpospolitej” Kamil Janicki – od razu gdy ta książka się pojawiłam wiedziałam, że muszę ją mieć. Uwielbiam czytać o politykach poprzednich dekad, i o ich życiu poza światłami reflektorów.
•    „Dziewczyny wojenne”  Łukasz Modelski – następna z książek, które wiedziałam, że muszę przeczytać
•    „Kobiety dyktatorów” & „Kobiety dyktatorów 2”- Diane Ducret – po prostu musiałam ją mieć, ze względu na tematykę, damy dyktatorów jak tu się oprzeć?

Do tego skorzystałam z wczorajszej promocji w Gandalfie na e-booki i zakupiłam:
•    „Cukrowy Kreml”  Wladimir Sorokin
•    „Domofon”  Zygmunt Miłoszewski 
•    „Ziarno prawdy” Zygmunt Miłoszewski
•    „Fastryga” Grażyna Jagielska
•    „Po tamtej stronie śmierci” Maria Nurowska
•    „Sprawa Colliniego” Ferdinand von Schirach
•    „W bagnie” Arnaldur Indriðason
•    „Drugi oddech” Philippe Pozzo di Borgo
•    „Sherlock Holmes. Nieautoryzowana biografia” Nick Rennison

Mnóstwo tego. Powinnam sama sobie obiecać, że do końca roku nic więcej nie kupię!!! Przecież to czytania na przynajmniej dwa miesiące.
A Wy czytaliście powyższe książki? Jak Wam się podobały?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz